Certificate

Belønnet med eKomis godkjenningssegl i sølv!
Belønnet med eKomis godkjenningssegl i sølv!
Lampedirekte.no
Lampedirekte.no
Lampedirekte.no har et bredt utvalg av lyspærer, belysning og armaturer fra verdensledende produsenter som Philips, Osram, Sylvania og GE. Med fler enn 300.000 fornøyde kunder verden rundt, streber Lampedirekte.no alltid etter å gi deg topp service, samt en trygg og rask levering av dine varer.

Reelle customer reviews

• Rating
    (highest first)
  • Rating
    (lowest first)
Lysstoffrøret jeg kjøpte virket ikke da jeg fikk det . Det er en løs del inne i røret, så det er nok forklaringen. Håper dere kostnadsfritt sender meg et nytt :)
Fantastisk service, rask levering og desidert beste pris!
Rask levering og gode priser. Svarte også kjapt på henvendelser til kundeservice, med gode svar og god produktkunnskap.
Effektiv
Rask og effektiv leveranse, fortløpende info vedr forsending/levering, veldig fornøyd☺☺
Bra pris og levering
Bra info og rask levering.
Utmerket
Litt uoversiktlig i forbindelse med fortollingsprosess, men eller flott
Jeg syntes bestillingen gikk bra .
Jeg syntes kanskje det burde vært opplyst litt mer om forsendelse , jeg ble ikke kontaktet før de stod på døra med varene , da var ikke jeg hjemme . Han pratet ikke norsk , hadde tid til å vente i to minutter så jeg kunne få noen andre til å motta pakka .
Nå har jeg mottatt papirer fra Ups , men ingen faktura på hva jeg skal betale og ikke til hvem .
Dette er første gangen jeg kjøper fra utlandet . det går vel bedre neste gang

Hva er eKomi?
eKomi gir en uavhengig og gjennomsiktig anmeldelsesamling og håndteringstjeneste. eKomi innsamler reelle kunde tilbakemeldinger for butikker, produkter og tjenester.
eKomis segler: